Derby!

Jo men det är väl inte för inte som man heter liverpoolflickans. idag var det derby mot Everton och här kommer lite reflektioner...

1a halvlek: det e så surt att se sitt lag dominera allting men inte få till det där sista :/... tråkigt tråkigt

2a halvlek: bättre :D! Många gula och ett rött kort tyder på action ;)! OCH el niño lyckades klämma in 2 mål :D SPÄNNING :D

Domaren: HELT sjuk. jag brukar hata domare men denna var ju bara för cp asså. Undra hur många rosa fjärliar som flög runt i hans huvud.

Bäst: spänningen mellan lagen :D ett derby gör det lite extra tense och den vänlighet som vanligen finns mellan spelarna från de olika lagen var bortblåst XD priceless.

Sämst: Att Torres inte fick hattricket han förtjänade och att bilden var dålig och allting laggade ihjäl ibland.

Mest överraskande: Att domaren gav that evertonian ett rött kort :S... nu bryr jag mig inte så mycket eftersom det var en från everton men det var faktiskt väldigt ovärt och hade jag hejat på everton hade jag varit SKIIT sur.

Också: Man måste alltid nämna Gerrard, stomen i laget med skottet som bara får en att le :)


 LIVERPOOL VINNER PL I ÅR! I CAN FEEL IT. You'll never walk alone lads, over and out// Jennie

Kommentarer
Postat av: sarra

torreeees <3 :D hihi

2008-09-29 @ 20:58:19
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0