och världen bara ler :)

Åh herre guuuud! För exakt 6 minuter sen fick jag se något underbart. Fast kanske ska börja historien ungefär 96 minuter tidigare, när matchen startade. Ni vet alla vilken match det var, LIVERPOOL mot CHELSEA. Båda lagen oslagna i år, och dessutom spelade Chelsea på hemmaplan där de inte förlorat på år. Båda lagen låg på 20 poäng där de stred i toppen av tabellen, idag var det upp till bevis!
  Vilken jävla match säger jag bara. Liverpool spelade så underbart bra fotboll att man bara satt och log. Chelsea var också bra men Liverpool var helt enkelt bättre. Det enda jag stör mig på lite är Riera som bara inte passar in. För lat, egoistisk och ja... manchesterunited-ig för Liverpool helt enkelt. Fast det kanske bara är jag som stör mig. Jaja, i alla fall. Heeeeeelt underbar var ju Alonso i alla fall som förtjänar en liten extra guldstjärna. Han gjorde Målet och la en helt fantastisk frispark som borde ha gått in (insida stolpe!). Chelsea hade också ett par farliga chanser men Liverpool stod emot och för, ja 9 minuter sedan blir det väl nu så gick Liverpool av planen i London med 3 poäng :D! Så himla värda och formen grabbarna har nu räcker gott och väl till en förstaplacering i Premier League :)!

 Vad mer, jo det är lov :). Åh älskade höstlov med älskade härliga höstregn. Bara sitta inne och kolla på film med älskade kompisar utan dåligt samvete sitter aldrig fel. Världen ler mot mig, precis som han gjorde. Och jag kan inte vänta på att få lista ut ifall det var något speciellt i det där :). men nu väntar en vecka som säkert kommer bli helt underbar :D. Har ju inte börjat helt fel ;). Puss på allt, jag blir så älskande när Liverpool vinner :). Over and out// Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0